Geocaching

A Geocaching egyszerű elgondolás, de nagyszerű tevékenység. Egyesíti magában a műholdakon és interneten alapuló csúcstechnológiát a túrázással, környezetünk felfedezésével. További részletek: www.geocaching.hu

www.idokep.hu

Időjárás előrejelzés

2017. november 9-11. konferencia Esztergomban

2021.02.12. 21:45 | csk1 | Szólj hozzá!

Egy újabb konferencia, összeköthetjük egy kis kiruccanással, és akkor már beleférhet egy kis geocaching is. Az idő nem valami pazar, sok cél nem is fér bele, a cipőnk így is átnedvesedik. És korán is sötétedik, szóval többre készültünk, de ennyi fért bele.

A szállásunk a Belleviev hotelben, wellness, félpanziós ellátás. Az összkép nem kellemetlen, bár a hotel megjelenése vegyes. Parkolni a hotel melletti többszintes parkolóban lehet, közel, biztonságban. A hotelben képek a falon - ezek általában bénák, de itt egészen dermesztőek, érdemes megnézni a tárlatot. Elsőre eléggé bonyolult az épület, két lifttel, átszállással, szinteltolással érünk a szobánkhoz. Elmondva még  bonyolultabb, a recepción rutinosan magyarázzák. Lenne dunai panorámás lift is, ez talán a tél miatt nem működik, pedig amikor rátalálunk ki akarjuk próbálni. A szoba teljesen rendben, a fűtést is be tudjuk üzemelni. Közvetlenül közel a wellness, de ez végül is nem baj, nem kell végigcsattogni a folyosókon. Szerencsére nem nagyon hangosak a wellnesselő vendégek, szóval semmi gond. A félpanzió nagyon rendben van, a reggeli is jó választékkal vár, a vacsora is. Jókat eszünk és figyeljük a vendégtársakat, mindenféle érdekes ember van, komplett női brigádtól a vastag láncos mercédesz-emblémás köpcösökig. Tippelgetünk, ki jött még a konferenciára, de végül nem találok ott ismerőst. A szállás welcome drinkje viszont meglepetés - válogatni nem lehet, egy pezsgő jár a bárban. Ami majdnem önkiszolgáló, egy csengő néma jelére jön elő végre valaki a konyhából és kiszolgál. Aztán néha benépesedik a bár, van akit lefoglal az akvárium, van aki üldögél az asztalok mellett. A wellness viszonylag nagy, talán a medencék vize lehetne melegebb. Van gyermekmedence, pár élménymedence, jakuzzi, szaunák, illatkabin. És bár is, ami egész népszerű, van aki a medencébe is magával hozza az itókáját.

A konferencia programjában részt kap egy ebéd a Prímás pincében, na az kiábrándító. Nem tudni, hogy mindig ilyen, vagy csak a csoportos ellátást veszik alacsony színvonalúra, de az ebéd nem finom, nem ajánlott a hely.

455. Királyi prépostsági rom és altemplom (GCPrps)

Szélesség N 47° 45,868'
Hosszúság E 18° 54,179'

Magasság: 153 m
Megye/ország: Komárom-Esztergom
Rejtés típusa: Hagyományos geoláda

Az első megálló, bár majdnem kimarad, mert a GPS valami kiváló utat ismer. De nem ma kezdtük a geocachinget, felülbíráljuk. Közel állunk meg a célhoz, a temető mellett, páran éppen kocsit mosnak itt a téren. Sajnos zárva találjuk az altemplomot, szezonon kívülről csak kívülről látogatható. Körüljárjuk, a sövényben megleljük a ládát is, egészen könnyen. Kifelé két kutya érdeklődik, kilógtak a kerítésen, de nem ijesztőek, inkább jópofák. Hamar sötétedik, szóval nem időzünk, inkább megyünk a szállodába, melegedni, ázni.

457. Kerektemplom (GCekt)

Szélesség N 47° 47,074'
Hosszúság E 18° 44,378'

Magasság: 112 m
Megye/ország: Komárom-Esztergom
Rejtés típusa: Hagyományos geoláda

Hazafelé gyűjtjük be ezt a ládát, másik úton megyünk mint jöttünk, ezt már jól ismerjük. Be akarunk iktatni egy IKEA kört is, szóval ésszerű. A ládánál hatalmas szél fogd bennünket, majd elfúj keresés közben. A ládánál hajléktalanokba botlunk, de azért sikerül észrevétlenül megkeresnünk.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.